Yessiim Çok fazla gaz sancısı çekiyorum karnım çok şişiyor 5 haftalık hamileyim yaşayan var mı aynı şekilde nasıl geçiriyorsunuz
yenibirannis Yessiim ben varım 5. Hafta gaz sancısı ben kendimi sıcak tutuyorum elimi koyup ovaliyorum o anlık geciyo tabi bidaha geliyor bu haftalarda olurmuş 🥲
Beauty Yessiim merhaba bende 5+3 üm. Bende de gaz problemi var özellikle geceleri karnımda sürekli dolanıyor. 😞
boygirlmom Cenin pozisyonunda yatmak bana en iyi gelen sey gaz cikarmaya calisin ve ayaklarinizi sicak tutun
Yessiim Benim de öyle ya akşam saatlerinde çok şişiyorum gün içerisinde rahatsız edecek kadar da yemiyorum buna rağmen karnım şişiyor
Beauty Yessiim ben akşam yemeğinden yaklasık 45 dk sonra maden suyu içiyorum rahatlatıyor tavsiye ederim😌