Kizlar çok selam az önce test yaptım iğneyi olduğum günü de sayarsak bugün 14. Gün ve bende etkisi basit testte 10. gün tamamen bitti iğnenin şimdi bugün hassas test yaptım cooook silik bı çizgi çıktı ciddiye almalı mıyım kizlar 16. gün regl olmazsam kan vericem :) ekliyorum fotoyu kamerada daha az belli oluyo:)