Anneler normalde devlette muayene oluyorum, 13 haftada 2 li taramaya girdim ters birşey söylemedi çok şükür doktorum. Ama cihazlarınında çok iyi olmadığını söyledi. Özele gidip detaylı baktırayım diyorum sizce herşeyine bakması için doktora ne demem gerekiyor??