@Tiiffany Benim şahsi fikrim, annesini babasını kaybetmiş, daha hiç bir şeyin farkında olmayan o sabilere öncelikle psikolojik destek verilmesi. Yenidoğan bebekleri hariç tutuyorum ancak 2 yaş ve onu aşkın bebek ve çocukların öncelikle psikolojik destek almaları ve belirli bir süre devlet gözetiminde kalmalarının daha doğru olduğunu düşünüyorum. Böyle biraz şey gibi oldu “ bu kadar çocuğa devlet olarak bakamayız, hemen sahiplendirelim, uğraşmayalım.” O çocuklar şokta, evlat edindirmek zaten belirli bir zaman almalı, ülkede doğru düzgün adam kalmadı, araştırmalar iyice yapılmalı. Yoksa çocuklar için iyi sonuçların olacağını düşünmüyorum. Devlet öncelikle çocuklara sahip çıkmalı. Bu acıyı biraz olsun hafiflettikten sonra bu meselelere girilmeli kanaatimce.