xxelifxx Arkadaşlar 3.gebeliğim ama ilk defa yaşıyorum bu durumu. Akşamlatı özellikle karnım sertleşiyor sancı giriyor. 27+0 olduk bugün. Cuma dr gitcem ama yaşayan var mı bu durumu? Tecrübe olması hiç farketmiyor her hamilelik farklı geçiyor
Mervetnl xxelifxx aynı haftalarda bende de toplanma oluyordu bebek tek tarafa toplanıyordu. 34 olduk hala oluyor genelde bunlar normal sayılıyormuş doktorum hep öyle söyledi. Düzenli olmadığı sürece normalmiş yani. Takip edin bir gariplik hissederseniz hastaneye başvurun.
xxelifxx Mervetnl teşekkür ederim düzenli sancı değiller arada yokluyor aşağı doğru baskılıyor. Hareketleri de var hatta son bikaç gündür çok daha hareketli
elifcicek_07 Cuma günü 27 oluyoruz bir süredir bende yaşıyorum ama hiç sorun etmemiştim hareketleri normal çünkü.
xxelifxx elifcicek_07 kızlarımda yaşamamıştım hiç böyle sanırım yaş ve dinlenememekten ama dr mutlaka sorcam tabiki. Hayırla gelsin bebişler inşallah sağlıkla