Gaziantep deyiz depremden zar zor kaçtık Adıyaman’a köye geldik burası güvenli çok şükür 9+2 haftalık hamileyim iğne kullanıyorum iki gün vuramadim ignelerimi ve aşırı derecede çok korktum ömrümden ömür gitti normalde mide bulantısı fln olur ama herşey yok oldu kusma mide bulantısı hicbirsey yok acaba bebeğimin kalbi mi durdu çok korkuyorum doktoruma yazdım inşallah bişey olmamiştir dedi içim içimi yiyor iki gün vurmasam bişey olurmu