Kızlar soracak kimsem olmadığı için soruyorum öncelikle.. Kiwi göğüs pompasıyla bugün sütüm 5-6 damla kadar geldi bebeğim küvezde nasıl muhafaza edebilirim buzdolabına koydum biberonuyla şuanda.. Tekrar sağım deneyip hastaneye göndermek istiyorum eşim ile. Soğuk olarak mı göndermeliyim kilitli poşetler var ama 4-5 damla zaten korkuyorum aktarmaya onlara nasıl yapıyım tecrübeli annelerden yardım bekliyorum🥺