1Bebegimiz Arkadaşlar o kadar kötü bir dönemdeyiz ki diyanet hamileyim ankaradayım o kadar kötüyüm ki agzımdan bir lokma geçmiyor bir yandan karnıma bebek çok çaresiz hissediyorum bebeğim için kendime gelmeye çalişiyorum peki ya sizler?
Yeniannexx 1Bebegimiz Ruhum çok dar kendimi bunalımda hissediyorum gurbetteyim kimsem yok eşim görevde yanımda miniğim var bide karnımdaki ;( Hic iyi hissetmiyorum
Pembesarelle2 1Bebegimiz 04.17′de uykuda hissettim Rize’de Bugün 20.57′de Erzurum’da 4.3 boyutunda deprem oldu ve Rize’de yine hissettik Allah yardımcımız olsun
minik_koala_ve_annesi 1Bebegimiz bu sekilde oradaki insanlara dua ve yardim kampanyalari disinda yapabilcegimiz bisey olmadigi icin kuzum bebegini bu sekilde duruma sokma saglikla kucagina al insallah herkes gergin ve uzgun malesef rabbim yardimcimiz olsun
1Bebegimiz minik_koala_ve_annesi evet bende öyle yapamya çalişiyorum eşim başka bişeylerle ilgilenmemi sağlıyo Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun 😣😞
Sevimefealp 1Bebegimiz insanın kalbi sıkışıyor ordakileri düşündükçe gördükçe gece olunca aklımnırda dahada soğuk ne yapıyolar 😔😔