Fatmatncl karın çevresi geri olanları gördükçe anında yazıyorum çünkü endişenizi bende yaşadım🙏🏻 Benimde 30.haftaların başında 3 hafta gerideydi. Doktorum bunu farkedince her hafta kontrole çağırmaya başladı. Gün içinde de devamlı sol tarafıma yatmaya çalıştım, gereksiz yere ayakta durmadım, mümkün olduğunca evde dinlenerek vakit geçirdim ve beslenmeme dikkat ettim. Her gün 2 bardak süt, yoğurt, kaşar, et protein ağırlıklı beslendim. Kilo alımı çok güzel ilerledi. Karın çevreside tamamen kapanmadı ama 1 haftaya kadar düştü. Doktorum içeride büyümeye devam ettiği için erken müdahalelik bir durum görmedi. Şuan 39+4deyım☺️ 1 hafta olması çok normal ilk doğumda da aynısını yaşamıştım hiç erken doğum lafı yapmadı doktorum. Yukarıda yazdıklarımı yapmaya çalışın inşallah aralık kapanır🙏🏻