Mervetnl aynı problemler bende de var hatta ben düşüp kalıyorum sadece yemekten sonra değil geneler olarak bu sıkıntı hayatımda var, benim sorunum kansızlık ama öyle normal bir kansızlık değil hamilelikte de iyice artıyor bu durum etkiliyor doktorunuza söyleyin demirinize bakılsın kan ilacının dozunu arttırır belki. Benim ki toparlanmadigi için mecbur kan tüpleri bağlanıyor