Tugba1616 benim de ilk gebeliğimde kalbi durduğu için sonlandırılmıştı. Bu gebeliğimde de 6.haftada sadece gördük ses duyulmayacak kadar azdı. Kalp atışlarında inip kalkan yeri göstermişti doktor Burada kalbi atıyor diye, tam anlamıyla duymamız 7.haftada olmuştu. Gönlünüzü ferah tutun insan elinde olmadan korkuyor bişeyi tecrübe edince. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı da nasip eder inşallah.