Kızlar aralıkta düşük oldu şuan bat 1 hafta kaldı. Dün kahvemsi leke oldu bugünde regli sancısı gibi sancım oldu pembemsi leke oldu sizce yerleşme kanaması olabilir mi? İnternetten araştırdığım kadarıyla yerleşme kanaması gibi ama yine de emin olamadım.