Ben oldum canım ama doğum muayenesi değil, çocuk için tedavi gördüğüm için Bengi hanıma da gittim ama annem rahatsızlandı şehir dışında olduğu için sürekli ona bakmaya gittim ve bu sürede tedavim aksadı 6-7 ay gidemedim.. ama gittiğim süre zarfında çok ilgiliydi.. şimdi hamileyim ama başka bir hastaneye gidiyorum maddi açıdan dolayı..