8 haftalık gebeyim. Her gitmemde farklı doktora gitmek zorunda kalıyorum. İlk gittiğim 2 doktor keseyi görüp bebek oluşumunun olduğunu hafta ile uyumlu olup bir sıkıntı olmadığını söylemişti. Sonraki gittiğim iki doktor kesesiyi gördüklerini ancak bebeği göremediklerini sağlıklı bir gebelik olamayacağını söyleyip kürtaj olacağımı söylediler. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. 10 . haftada bile bebeğin oluşumunun olduğunu söyleyenler var. Bunun ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum.Bilgisi olan bilgilendirebilir mi 😭