Selam kızlar depremin olduğu gece büyük travma ve korku yaşadım korkudan vücudum zangır zangır titredi ve çok panik oldum. Allah korusun Öleceğiz sandım. Sonucunda kasıklarımda yoğun kasılma ayağa kalkmada ve yürümede güçlük yaşıyorum. Doktorum gündüz belden karna doğru sancın yoksa kanaman yoksa korkma dedi bol su iç magnezyumu sabah akşam iç dedi ve sancı durdurucu ilaç verdi. Erken doğum riski yoktur değil mi kızlar çok tedirginim zaten doktorun ofisindeyken 2. Büyük sarsıntı oldu saat 13.20 gibi işte muayene bile edemedi nstdeydik sonucu bile alamadık. Bebek hareketleri iyi ama ben yine de çok korkuyorum erken gelir mi diye.