Kızlar normalde bat 7 şubat ama halen gelen giden yok. Normalde ben adet olmadan 3-4 gün önce pembe pembe lekelenmem olurdu adet olduğumu ordan anlardım. 1-1,5 hafta öncesi kasıklarım çok ağrıyordu dünden beri de sırtım inanılmaz ağrıyor ve göğüslerimin ucu acıyor bu şekilde olup gebelik öğrenen var mı 🥺😢