Yeniden12 Merhaba geçen hafta gebelik testi yaptım idrarda pozitif görmüştüm bugün doktora gidecekken ağrı ve kanamayla uyandım kimysal gebelikmiş bir ay sonra tekrar deneyebilirsin dedi yaşayan var mı böyle bir şey
Suhedymn Yeniden12 ben yaşadım üç ay sonra gebelik denedim şimdi hamileyim canını sıkma Türkiye genelinde kadınlar fark etmeden geçiriyormus içini ferah tut
znkara Yeniden12 bende yeni yaşadım kanamam dün bitti doktorum tekrar adet görene kadar korunmamı söyledi kimyasaldan sonra çok daha sağlıklı gebelik geçiriliyormuş doktorumda buradaki arkadaşlarda öyle söylediler
Esma1993 Yeniden12 ayni durumu bende yasadim 25 gun cok kanamam oldu bana da hemen deneyebilirsiniz demisti ama ben o cesareti bulamamistim kendimde allaha cok sukur simdi 8 aylik hamileyim korkmayin allah nasip eder yeter ki gonulden isteyin
Ealmass Yeniden12 gecen ay bnde yasadim kimyasal gebelik su an hamileyim doktar hic birsey demedi hatta kendim sormustum. Gerek varmi diye ama sen yine doktorundedigini uygula.. Su an hic bi sıkıntımiz yok
Yeniden12 Ealmass rahim duvarını destekleyici ilaç aldıktan sonra bencede bir sorun olacagını düşünmüyorum çünkü oluşmadan düştü gibi bişey