3bocek_1cicek HappyMom1234 37 haftalığım dün doktora gittiğimde kilosu düşük dedi 2.600 falan 2.900 - 3 kilo beklerdim dedi biraz üzüldüm pazartesi kan tahlili vericem duruma göre sezaryen olucam
ayseuarslan 3bocek_1cicek bende 36+5de gitmiştim. 2600 gramdı. Sağlıklı dedi bir problem yok dedi ama biraz küçük bir bebek doğacak dedi. Sıkı takip yapalım dedi. Pazartesi yine gideceğim.
berilmt 3bocek_1cicek hic canınızı sıkmayın, anne sütü zaten bir ayda ideal kiloya getiriyor, önemli olan sağlığı 💞