Ozturkkkk 19+4’üm bende prensesimle💗 bazen pıt pıt şeklinde hissediyorum hissetmeyince neden hissetmedim diyorum tam olarak hareket edinceye kadar bize rahat yok sanırım😂 bel ağrım başladı biraz 20 ye yaklaştıkça🥺ama ne olırsa olsun herşey yolunda şükürler olsunnn sağlkkla alalım inşallah