gzdbgdyckl mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın, Burhan şekere şu an gitmediğime o kadar memnunum ki başka bir doktora gidince beni daha iyi anlayacaksınız, bi kere hastası ile diyalog kuramıyor, verdiği ilaç neydi ne değil bilgilendirmiyor, en basiti folik asiti bile ben sordum artık bırakayım mı diye yoksadokuz ay içsem tamam diyecek, tahlillere, ultrason a ilgisiz ayda bi gidiyoruz bebeği görmek için ultrason kağıdı bitiyor da yerinden kalkıp onu koymaya üşendi, farkı Koray bey gibi iyi bir doktora gidince anladım, tavsiyem kesinlikle bi doktorla kalmayın,