Deprem bölgesindeyim.. Gaziantep’te.
Evimize giremiyoruz çocuklarımız perişan oldu sokaklarda arabalarda. Hayatımda ilk defa böyle bir çaresizlik yaşıyorum. Şu an sıcak bir yerdeyim ama diken üstünde.. Kafayı yemek üzereyim sürekli ağlıyorum. Şükür canımız sağ ama ölenlerden beteriz.. Dua edin ne olur çok çok dua