Tugbanass merhaba, bana 4. Haftada ilk gittiğim doktor yaş riskin var direkt yaptır dedi. Meğer verdiği broşürlerdeki yerlerle anlaşması varmış, ücret alıyormuş. Sonra öğrendim…
Başka bir doktora daha gitmiştim onunla görüştük ve ikili teste göre yol alalım dedi. Yaş riskime rağmen. İkili test sonrası da gerek yok dedi. Açıkçası ben hemen buna yönlendiren doktorlara çok güvenmiyorum..