bercembebekbekliyor Beyaz06 ben de şu an onun için uğraşıyorum. 32. Haftada çalışır raporu aldım bu cumaya kadar çalışacağım sonra doğum iznine ayrılacağım. Tabi iş yerim raporlu diye göstermeli beni. Daha sonra para hesabıma yatacak.
aysenurlina_00a Melekiri merhaba. Bende calisamaz aldim 37.haftamda. ama e devlette hala 32.haftamda aldigim calisabilir gozukuyo. Sizinde e devlette rapor bolumunde 32.haftaniz mi gozukuyo yoksa 37.haftada girilmis mi