DmlnrKrnz Amin inşallah hayırlısıyla hepimiz kucağımıza alırız❣️ ama duyarsın niye duymayasin ki. Bende duyduğum halde pazartesi sanki kötü şeyler olacakmış hissi var ama pskolojik bu durum. Veren Allah alanda o diyerek rahatlama yapiyorum. Bebeği hissedene kadar kucağıza alana kadar bu hisler ne yazikki olucak🥺