rumi67 24 haftalik hamileym uygulama 6 aylik oldi bole diyor simdi ben 6 ayı doldurdummu 7. aya mi basliyorm yoksa hala 6 mo oluyorm :) simdiden sagoln
Selim_Alparslan rumi67 21. Hafta bittiğinde 6 . Aya giriyorsun diye biliyorum . Gebelik kitabı almıştım ben 20. Hafta içindeyim mesela onda 18-21haftalar 5. Ayındasınız diyor. yani siz 25 . Haftada 6. Ayı bitiriyorsunuz o zaman 🙄 ayy benimde kafam karışıyor bu ay hesaplamalarında
Aybukealtintas rumi67 https://yeni-kimlik.com/gebelik-haftasina-gore-kac-aylik-hamileyim.html bu linkten yararlanabilirsiniz
Oznurboluzun rumi67 25+5 gunlukken 6 aylık olucaksiniz inşallah 7 ay olması imkansız ben 28+2 günlük oldum nasipse 30 haftalıkken 7 ayima girmis olucam♥️👼
Aysehatun reinamm canım bende tablo var gün gününe yazıyor 24+0 demek 5 ay 18 günlük hamilesin demek,25+5 haftalık mesela tam 6 aylık hamilesin,26+0 haftalık demek mesela 6 ay 2 günlük hamilesin demek
Selim_Alparslan Aysehatun ben 16. Haftamda doktora gittiğimde 4. Ayın bitti dedi kuzum nasıl oluyor o zaman 🙄
Aysehatun reinamm 6 aylık 1 günlük hamilesin canım yani bazılari 6 ay bitinci yani 6 aydan 1 gün aliyorsun ya suan seninki gibi ondan 6,5 diyorlar aslinda 14 gun sonra bucuk oluyorsun
Aysehatun Selim_Alparslan tam 16+0 demek 3 ay 22 günlük hamilesin demek ben bu tabloyu takipliyorum yukarda arkadasinda link attigi
SerpilG Bende 24+ 4 haftalık hamileyim ama 5 aylık değilim bence. Dr şubat 16 doğum dedi zaten yani 3,5 ay kaldı demekki 6 aylık hamileyim 😅
BurcuY Haftayı 7 ile çarpıp 30 A bölerseniz arkadaşlar tam kaç aylık hamile olduğunuzu bulabilirsiniz ☺️