binnur64 bebeklerimveben_ 14 haftalık olduk 10 haftalıkken doktor idrar tetkiki yaptı o gün öğrendim ondan beridir antibiyotik ve farklı ilaçlarda kullandım ama geçmiyo
sburcu41 bebeklerimveben_ benim de uzun zamandır kan tahlillerimde enfeksiyon gözüküyor. Dün yine sağlık ocağı rutininde kan vermiştim yüksek çıktı. Tek sıkıntım sık tuvalete gidiyorum yaparken yanma olmuyor. 2 defa toz şeklinde kullandım ben de antibiyotik. Bağışıklığımiz düştüğü için bu süreçte enfeksiyonlara yatkın olunuyor o yüzden bağışıklık sistemimizi kuvvetlendiriici şeyler yapmamızda önemli.
Cansu0808 bebeklerimveben_ bende de vardı doktorum bir toz ilaç verdi tek seferlik ilaç bir su bardağı içerisinde eritip içtim ondan sonra 5 saat kadar lavaboya çıkmamı söyledi enfeksiyonu temizliyormuş bildiğim kadarıyla
bebeklerimveben_ Hiç mi başına gelen yok ya kaynana desem 10 Kişi Yazar bildiğim olduğunda herkese yardımcı oluyorum
Pembesarelle2 Ben 1 yıldır çektim bazı enfeksiyonlar kronik olabiliyor malesef 2 aydır iyileşmiş durumdayım bol bol su içiyorum. Su içmeyi bırakırsam ne olur bilmiyorum
Pembesarelle2 bebeklerimveben_ Kullandım kuzum hatta bir ilaç elerji yaptı bana iğnelik oldum en son toz şase kullandım 10 gün arayla. Şimdi sadece su içiyorum iç çamaşırı mı hergün değişiyorum ıslak olduğu zaman enfeksiyona neden oluyor malesef
Pembesarelle2 bebeklerimveben_ Spermleri öldürdüğü için gebe kalamadım zaten eşim doğuda görev yapıyor tayin olmadan gebelik düşünmüyordum izine gelince deneyelim istedik ama malesef gebede kalamadım
melikedelibas @bebeklerimveben_ Gecmeyince gecmiyor bacım antibiyotikler vajina ici kremler serumlar fittiler bitiyor 1 2 hafta sonra hop gene basliyor tahlillerde hafif duzeyde cikiyor enfeksiyon ama bana yanma yapiyor suan yine enfeksiyondan antibiyotik tedavisi goruyorum dogumdan sonra artik enfeksiyon hastaliklarina gidicem baska turlu olmiycak ama beni bol su icmek cok rahatlatiyor
CerennnK Malesef benm de gebeliğin başından beri var. 26 haftalık olduk ve geçenki tahlilde yine çıktı. 3 günlük antibiyotik ve tek sadelik tozdan kullanıyorum. Bol su içiyorum ve dut kürü de yapıyorum. Bazen ne yaparsak yapalım geçmeyince geçmiyor.
Aysenuriipek Haftadayım yaklaşık 1-2 haftadır çekiyorum bende. Bugün doktor ilaç verdi kullanmaya başlayacağım bakalım inşallah işe yarar. Daha önce hiç başıma gelmemişti ilk defa yaşıyorum bu durumu.
Ayssshe bebeklerimveben_ hamileliğimin 7 ayına girdim halen geçmedi kullanmadığım bişey kalmadı. Geçiyor bır hafta sonra tekrar başlıyor çıldırıyorum kaşıntıda. Hep bir enfeksiyon kaşıntı.