Kızlar sormak istediğim, dikkat ettiğim bir şey var. 21 haftalık gebeyim. 2 haftadır kendi yaptıgım yemekten ne tat alabiliyorum ne tuz. Ama başkası yapsın aynı yemeği oturup afiyetle yiyorum. Çevremdeki gebelere/annelere sordum bir kaçında da aynı durum olmuş. Siz böyle bir şey yaşadınız mı merak ettim.