Dorukkusumm kuzum onu bana sor 31 yaşındayım kayınbabam kanser hastalığına yakalandı son evrede öğrendik hastahane dışında hiç ama hiç çıkmadım 5 ay boyunca evde yattı sürekli birde Bnde kalıyorlar o biçim misafir zaten Kndi çocukları çok fazla Hergün torun torba eş akraba sonra cenaze taziye misafirler işte şimdi de lanet bir hastalık çıkmış uyuz Bnm çocuklara bulaşmış tam 3 hafta onunla uğraştım ilk günkü gibi değiller ama çok şükür şimdi biraz iyiyim şimdi de eşimi göremiyorum hastalık sürecinde hiç göremiyorduk birbirimizi şimdi daha hiç göremiyoruz babasının vefatından sonra yıkıldı hafta sonları sahile gidiyor bugün de kalktı afet bölgesine gitti