__B__ 2 aydır kanamam var benden büyük büyük parçalar düştü,aşırı kanamalarim oldu kanamalar durmadı.Gunde 3 fitil hafta da 1 iğne vuruldum.Kanamam lekelenmeye döndü.11 gün hastanede yattım.Dusuk yapıyorsun dediler.Cok şükür şuan ikimizde iyiyiz.Umit Allah’tan kesilmez uzan dinlen.İlk gebeligimde de neler neler duydum onda da lekelenmelerim olmuştu çok şükür sağlıkla doğdu 🤲🏻