Arkadaşlar biliyorsunuz ülkece çok büyük bir felaketin tam içerisindeyiz. Bugün 10 ilimiz birebir korku ve çaresizlik dolu günleri bizzat yaşıyorlar. Gölcük depreminden sonra, İzmir,Van depreminden sonra yapmadığımız şeyleri bari bu depremden sonra yapalım.
Eşim az önce İstanbul merkezli bir deprem testi şirketi ile görüştü, bina başına 10.000 TL ye deprem/kolon/kiriş dayanıklılık testi yapıp rapor veriyorlarmış. Bizler binalarda yaşayan insanlar olarak lütfen yöneticilere,komşularımıza baskı yapalım ve bir an önce yaşadığımız binaları test ettirelim ve gerekli önlemleri alalım. Ödenecek paradan kaçmayalım, hiçbir şey bizden, çocuklarımızın canından önemli değil. Bizler baskı yaparsak yöneticilerde harekete geçerler, bu kez ertelemeyelim bu kez gözümüz kapalı devam etmeyelim ne olur..