Adetim 8 gün gecikti dün akşam peçeteye çok az açık pembe kan geldi adet oldum sandım ama devamı olmadı bugün kan verdim beta 54 çıktı 8 gün gecikmeye normalmi yerleşme kanaması dün olduysa yoksa kimyasal olabilrmi daha önce2 kere kimyasal geçirdim sevinemiyorum bile lütfen bu degerim normalmi