Didtas
Geçmiş olsun Yaşadığın kolay bir tecrübe değil seni anlayabiliyorum ♥️ Ancak süreçte kendini hiç suçlama lütfen Vücudumuz ileride sorun meydana gelebilecek bi gebeliği kendi kendine sonlandırabilme potansiyeline sahip.. Yani gebeliğin sürdürülememesi asla senin yüzünden değil.. Sakın üzülme çünkü bu her zaman böyle olacak diye bir şey yok.. Bir sonraki gebeliğindede yine folik asit takviyeni eksik etmeden hamileliğini planlamaya çalış. Gelişimin durması çok daha büyük haftalarda olabilirdi Ama meleğin seni çok seviyormuş ve ona daha çok alışmadan gidivermiş, işlemin senin için travmatik olmasını istemiyorsan daha önce hiç doğum yapmadıysan anestezili işleme girmen daha iyi olur Geçmiş olsın 🌸