Arkadaşlar hepimize öncelikle geçmiş olsun bu kötü gunlerin biran önce geçmesini temenni ediyorum 35+5 haftalik gebeyim dün geceden beri kalça da bacaklara vuran bir kramp var elimde olsa deynekle hareket edicek gibiyim karın boşluklarıma da vuruyor yarın normalde kontrolum var onu bekliyorum ama benim gibi olan bu durumu yaşayan var mı doğum habercisi mi yoksa