Baraninci_35 Arkadaşlar ben 6 aylık gebeyim şeker yüklemesi daha yapmadım gebelik şekeri varmi bilmiyorum tatlı birsey yediğimde başım ağrıyor sizce ondanmıdır
Tugce1506 Baraninci_35 hayır canım şeker bende de çıktı ama böyle bir belirti yoktu bebeğimin kilosundan doktor önerdi test yaptık maalesef doktor dediğinde haklı çıktı şimdi ölçüyorum evde