Merhaba anneler❤️ 13 haftalık hamileyim, ikili tarama testi yaptırdım doktorum nipt testi yaptırmamı istedi. Ultrasonda burun kemiği görülmüştü ve ense kalınlığı iyiydi (1,4 mm) , ikili testte de papp a mom 0.43 , hcg mom 0.22 çıktı. Cts günü nipt testini yaptıracağm ama 15 güne sonuç çıkıyormuş. Benim gibi olan anneler varmı acaba?