1fatma_nurr Kızlar 10 haftalığız hormonlardan midir nedir sürekli bi mutsuzluk sürekli ağlama üzülme herşeye bide bu deprem olayı cok üzdü bebeğime bir zararı olmaz dimi elimde olmadan mutlu bişeye bile aglayasaim geliyor
Simayla 1fatma_nurr bende de aynı kac gündür okdar üzüldüm ki dün tutamadım artık ağladım baya bugün yine kahverengi lekelenme başladı yapma diyorlar ama elimde değil okadar üzülüyorum ki inşallah bişey olmaz o molalar altında rabbim okdar çocuğu nasıl korumuş inşallah bizimkileri de korur 🤲🤲🤲
babyandmomyy bende oyleyim saçma sapan seyler düşünüyorum sonra üzülüyorum bence hormonlardan ve geçici :(
1fatma_nurr Simayla inşallah canım benim ben kendimi uzmemeye çalışıyorum böyle dusunmemeye calisiyorum