Muhammedamine Ecrinimleyla kalalım yaa Aralıkta doğmasın yavrucuklarımız okula erken giderler askere erken giderler 😂 ben şimdiden bunları düşünyorum
Ecrinimleyla Muhammedamine bende canım aynen ben 22 aralıkta doğmuşum ve gerçekten yaş hesaplarken bile sorun oluyo kimi 27 sin diyo kimi 28 sene sonu doğmak böyle bişey galiba 😂
Annesininumudu Nagusun_evi bizim de 82 günümüz kaldı nasipse hayırlısıyla sağ sağlim gelirler insaallah hepimiz kavuşuruz yavrulamarimiza
Momofthemert Bizimde 71 ama ilkinden dolayı buda sezeryan öyle olunca biraz daha erken kavuşucaz galiba minik oğlumla 😍