Kuruuzum Cok kotu gribim deli gbi oksurup hapsiriyorum kafam catliyo burnum akiyor ki insallah atesim olmaz ve yarin sezeryana giricem moralim cok bozuk bebegime dogar dogmaz grip bulastiricam diye korkuyorum kendimi kotu hissediyorum ne yapayim sezeryani erteleteyimmi bi kac gun
deletedmom321 Kuruuzum doktorunuz belki de yapmaz böyle bir durumda. Normal şartlarda vucütta enfeksiyon varken ameliyata almıyorlar zaten. Acil bir durum yoksa kendisi erteleyecektir bence
Ademinannesi Kuruuzum seni bu sekilde sezeryana falan almaz doktor erteletir.cunku daha yeni baslamis gribin ve hapsurunca oksurunce falan dikislerin patlar.o yuzden iyilesmeni bekler