mysweetbabyy tatlım ben iki gündür çekiyorum bu ağrıları sancıları ama düzenli şekilde artmıyor siddetti ve sancılar da sürekli olarak devam etmiyor diye gitmiyorum.
İlk gebeliğim bide sancı ne şekilde devam etmeli bu hissettiğim şey sancı mı bilemiyorum acı düzeyi de fazla olan biriyim acaba ben azmı hissediyorum falan diyorum bilemiyorum