Melek120 Merhaba arkadaşlar 19 haftalık gebeyim gebelegimi öğrendiğimden beri 2 doktor değiştirdim özelde muayene oluyorum ama 2 doktorda çok az muayene etti 3 4 dakika en fazla normal mi acaba siz ne kadar muayene oluyorsunuz Konya’da iyi muayene eden doktor öneriniz var mı ?
Sevvl Melek120 yağda bakıyoruz anlatıyor soracağımı soruyorum bilgi veriyor hatta bazen bana pıskologluk böyle yapıyor doktorum
Daisy0000 Melek120 Merhaba ben devlete gidiyorum muayene 10dk kadar sürüyor genelde,bak burası eli bak burası şurası vs diye anlatıyor,sonrasında da sormak istediğim bisey olup olmadığını soruyor, aklıma takılanları soruyorum vs..
[silindi] Melek120 ilk haftalarda çok uzun sürmüyordu ama haftalar ilerledikçe daha uzun sürüyor. 30-40 dk sürüyor tamamı
Sudamla Canim 7 haftalık hamileyim toplamda 3 defa doktor muayenesi oldum doktorum cok guleryuzlu ve bilgilendirici bir kadın bizim muaynelerimiz 4 5 dk sürüyor ama sonrasında kalkıp odada yaptığı bilgilendirme benim sorduğum sorulara cevap vermesi vs ortalama 10 15 dk kalıyorum odada biraz doktor ile ilgili diye düşünüyorum aynı özel hastanede başka bir doktora giden arkadaşım var onunda sadece ultrason muayenesi yapıp 3 5 dk da çıkıyormuş doktoru biraz daha relax birisi sanirim 😊
Gonya42 Erken haftalarda bir iki dakikada bitiyor, kalp atışını görüyorlar zaten. Ayrıntılı ultrason 20dk falan
TugSozTan Doktorun yanında 10-15 dk kalıyoruz. Haftalık bilgilendirmeyi yapıyor nasılsın iyi misin vs. Sorularımızı soruyoruz. Bilgilendirme yapıyor. Bebeğe bakıyor anlatıyor. En son 15.haftada gitmiştik biraz daha uzun sürmüştü cinsiyeti öğrenmek adına
Melisssss0202 45 veya 50 dk sürüyor muane ederken sohbet ediyoruz zaten 1 saate yakın ilgilenmiş oluyor.
DerininAnnesi35 Melisssss0202 hangi hastane olduğunu ve muayene ücretini merak etmedim değil ☺️ maalesef bir çok hastanede yoğunluktan bu süre mümkün olmuyor. Hamileliğimin ilk haftalarında eşim demişti doktora giren çıkmıyor dışarı. Biz girince 5 dk anca duruyoruz diye. Doktor da sizin de uzun kalacağınız haftalar gelecek demişti. Hafta ilerledikçe dediği gibi de oldu.
Tugbakose-24 Ultrasonla 3 dakkıka fln bakıyor. Bılgılendırmesı konusması fln 10 12 dakıka sürüyor toplam
Melisssss0202 DerininAnnesi35 Şuan kıbrıstayım özel kliniğe geliyor doktor akşam geç saatlere kadar kaldığı için severek yapıyor işini uzun uzun bakmayı seviyor muane ücreti 500 tl. İstanbul’da doğum yapıcam en son oraya gittiğim de de yarım saat sürdü muane hep baştan beri böyleydi ama hiç yarım saatten erken muanem olmadı. Ona göre hastane ve doktor seçimine dikkat ediyorum. İstanbul da ki doktorum da çok yoğun ama 10,15 dk muane olmak istemem sonuçta benim için önemli bişey. Ona göre randevu verilsin ki herkes bebeğiyle uzun vakit geçirsin.