Tiiffany Sizinde ağrınız oluyor mu? 2.gebeliğimde dogumun sonuna dogru ağrım olmustu. Şimdi cok erken var özelliklede şişlik ve bir tarafta ödem gibi sanki bi şişlik. 22.haftadayim 9-10 haftadan beri var bu durum
BenimKucukYazCicegim Tiiffany ağrı değil ama vajinam büyüdü sanki dudaklar büyüsü. 10 haftadayım daha
story Tiiffany benim geçen geçen hafta çok oldu böyle yatarken sağa sola dönerken ve ayağa kalkarken. Sonra azaldı ama bugün mesela yine var. 31.haftadayım çoğu kişi normal dedi cuma kontrolüm var idrar yolu enfeksiyonu diye düşünüyorum sorcam doktora bakalım