ozzlemk Kızlar merhaba yarın 8 haftalık oluyoruz kabızlık denmez kabızlık çekmiyorum ama büyük abdestinizi yaparken ekstra dikkat ediyor musunuz? Ikınmayın Vs diyorlar ya yani ya da normal hayatınızda ki gibi mi hareket ediyorsunuz
Anneadayi0404 ozzlemk bende de tam tersi İshal oluyorum bu aralar sık sık 16+6 yım çok zorlanıyorum düşün ishal ile birlikte makat ağrısı mahvetti beni 🤦♀️
Emelyetik Hiç mi hiç uapamiyordum bende o haftlarda sürekli hastanelik oluyordum ama doktorum ıkınma gibi şeyler demiyordu çok zor durum Allah kolaylık versin
ozzlemk Anneadayi0404 leblebi tarzı şeyler ya armut ve kuru meyveler daha çok ishal oldurmaya meyilliymiş sanırım. Allah yardımcımız olsun 🙏🥰
Anneadayi0404 ozzlemk etki eder umarım amin inşallah sağlıklı bir şeklde bebelerimizi kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🙏🏻🙏🏻
Aycegul 31+3 üz. Ne yesem boş kuru kayısı armut elma çorba ki günde en az iki litre su içiyorum kabızlık geçmiyor zaten bir aydır hemoroit sorunum var tromboze olmuş artık benimki dışta😞 oturup kalkamıyordum. Şimdide makatıma öyle baskı varki anlatamam