Milaasss Arkadaşlar 12+4 hamileyim 2 li test için hastaneye gittim doktora bir tahmininiz var mı dedim bana başta bir çıkıntı var ama kordon olabilir dedi sonra biraz geçti kıza benzettim dedi olay ne ben anlamadım
KeremSevda27 Milaasss banada 12.haftada kiza benziyo dediler bende kiz hissediyodum hayaller kurdum kyafetler baktm isim dusundum snra soka girdim tabi 15. Haftada erkek cikti 24. Haftadaym hala erkek o yuzden daha erken az sabir canim ☺️☺️
NaimeYilmaz Milaasss Doktora sorarsanız tahmınde bulunabılır benım 20.haftada netlesmıstır soylemeyın %100 emın oldugunuzda ogrenmek ıstıyorum dıyebılırsınız