Dusenerler Kizlar ayın 6 sında HCG 15044 du 7 sinde 15140 Değer yeterli yukselmemis bu düşük belirtisi mi düşük riski zaten var bu değer ilaclarla falan artıyor mu başına gelen nolur yazsın
Dusenerler Kizlar merak ettiğim kısacası düşük başladığı için mi bu değer düşer yoksa düşük tehlikesi olduğu zmaan mı duser