Kucuk_melegim Aa aradım açmıyor vs diyince özel hastanede takipli olduğunuzu düşünmüştüm.. Devletteyse tel-mesaj vs bakmaz canım,ki öyle bir yükümlülüğü de olmadığı için bisey de söyleyemeyiz.. Randevu bulabiliyorsan randevudan ,bulamıyorsan acilden gidiş yapıp durumu anlatabilir ve muayene olabilirsin istersen