Kızlar ciğer geliştirici iğneyi 31.haftada riskim var diye Dr 2 doz 24 saat sonra 2 doz daha vurdu suan 36.haftadayız 37de perşembe günü doğum iğne etkisini kaybetti diye bir defa 2doz daha yapalım dedi siz kaç doz oldunuz zarar verir diye korkuyorum benim gibi olan var mı