Kızlar neden bu ağrıları çekiyorsunuz bende hamileligimin ilk haftasında diş ağrısı cektim cok şiddetli bir şekilde apse vardı doktorum ile görüştüm bana diş ağrıları adrenalin hormonu salgilatir ve erken doğum ve düşüğe sebep olur hemen tedavinin ol dedi ve diş doktorum ile iletişime gecirdim her iki doktorumun kontrollü ve birbiri ile uyumu ile dişim çekildi lokal anestezi bebeğe zarar vermeyeceği söylendi ve sonrasında antibiyotik kullandım diyeceğim o ki doktorunuz ile acilen görüşüp tedavisini olun şayet bir apse durumu varsa bu da vücuda yayilirsa asıl o zaman daha büyük sorunlar yaşarsınız dilerim bir an önce ağrılarınız geçer. ( benim söylediklerimi lütfen kendi doktorunuza danışmadan uygulamayın sonuçta herkesin yaşadığı hamilelik kendine özel ve farklıdır en doğru bilgiyi doktorunuz ile veriniz.)