Nurbost Kızlar bugün 37.haftama girdim ve çatı muayenesi oldum. Sakın korkmayın anlık kendimi kastığım için gerildim ama hiç ağrı sızı olmadı
frdclk Nurbost Ben de bugün yaptırdım ben kastıgım için ağrım oldu bagırdım valla canım çok tatlı nasıl dogum yapacağım bilmiyorum 🙈 normal dedi bana