Kızlar 6+0 hamileyim. 2 gündür lekelenmem var. İlk gün kahverengi lekelenmem oldu sonra daha yoğunlaştı ve bordoya döndü, arttı. Dün doktordaydım. Bir bilgi vermedi sıkıntı var da demedi ama ben korkuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? İlk hamileliğim hangi aşamadan sonra riskli oluyor kanama bilen yazsın lütfen. 🥺