Mavicicek merhaba ve geçmiş olsun. 21. Haftada serklaj oldum. 39. Haftada sezeryanla doğurdum. Bıraksam gelmeyecekti :) içinizi ferah tutun. İlk hedef 28. Hafta sonra 32 sonra 34 derken bi bakmışsınız geçecek. Moral çok önemli. Enfeksiyon olmamaya bakın o yüzden de çok su içeceksiniz. Kimi doktor uzan sürekli diyor kimi biraz hareket et. Sizinki ne derse artık. Ben kalkmadım 34e dek. Sadece yemeğe duşa vs. İş yapmadım. 34 den sonra kalk dedi ama ağırlaştım. Benim bebiş makat gelişti dönmedi sezeryan oldum. O kadar hareketsizliğe rağmen de 3. Gün ayaklandım.
Sürekli kontrol, kan ve idrar testi, enfeksiyona dikkat edip bol su için. Çok sıcak duş alamıyoruz ne yazık ki. Kabız gibi bizi zorlayacak şeylerden kaçınıyoruz. 4 ila 6 haftada iyileşiyor diyorlar dikiş için ama acil serklaj bence biraz farklı. İmkanınız varsa yatın. Zaten sonrası uykusuz geceler.